Dag #1 - Eerste Dag in Zwolle - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Robin Kramer - WaarBenJij.nu Dag #1 - Eerste Dag in Zwolle - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Robin Kramer - WaarBenJij.nu

Dag #1 - Eerste Dag in Zwolle

Door: Robin Kramer

Blijf op de hoogte en volg Robin

05 November 2014 | Nederland, Zwolle

Gisteren had de klusjesman mij gevraagd of ik de ramen wilde lappen. Dat heb ik hem toen beloofd. Sterker nog: ik bood aan om alle ramen te lappen, van het hele huis. Toen zei de klusjesman: 'Dat hoeft niet, jongen. Maar goed om je zo enthousiast te zien.' Ik was natuurlijk nooit alle ramen gaan lappen, maar de klusjesman kent de huisbaas en het is nooit verkeerd om als een 'enthousiaste jongen' te worden gezien.

Joachim wilde mij wel helpen. Eerst vroeg ik hem of hij met toiletpapier alle spinnen van de ramen wilde plukken, omdat ik anders niet durfde. Daarna hebben we de tuinslang aan de douche bevestigd en door het raam naar beneden gelaten om op die manier mijn ramen nat te maken. Dat heb ik zo'n half uur gedaan, totdat de het water de stoep aan de overkant bereikte - ik kon ook niet anders want Joachim was vloeitjes aan het zoeken en een tuinslang laat je niet onbeheerd achter. 'Zo,' zei ik later tegen Joachim, die twee sigaretten had gedraaid. 'Nu kan ik overdag zien of het overdag is of niet.'

En dat is het eigenlijk voor vandaag. Ook morgen ben ik in Zwolle, dan horen jullie weer van me.

P.S.: Het weer is wel aardig. Volgens mij is dit het meest neutrale weer dat ik ooit heb gezien, het Zwitserland onder de weersituaties. Geen zon, geen bewolking, geen regen, geen wind. Zoals het eruit zag voordat de Geestes God over de wateren zweefde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 05 Nov. 2014
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 1171

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 31 December 2014

Zwolle

Landen bezocht: